Internet.

Hallå !
Mitt internet har legat nere i 4 dagar, så därför har det inte blivit ngt inlägg.
Men mkt har hänt:

Fredags började jag må lite bättre, så följde med pappa en timme och fikade på Brogården..
Bokade även upp mig hela veckan på jobb,jobb,jobb!

Måndag: Nyköping Hälsokraft
Tisdag: Dagis, med snart 06.30 puh !
Onsdag: Nyköping Hälsokraft
Torsdag: Dagis
Fredag: Dagis (Och tjejkväll här !! :D )
Lördag: Ledig men ska på Lisas fest ! :D
Söndag: Ledig, men sova !



Igår var jag på en liten promenix med Ellis innan mamma kom och hämtade mig.

Hon var helt vild på snön, men frös stackarn ! Men ändå skulle hon gräva och skutta som en hare ! Haha !
Riktig "tuffing".

Mamma och jag hade en riktigt äventyr, vi kollade runt massor. Berättade inte för någon förutom Pappa.
När crisse kom hem och käkade middag hos våra föräldrar blev han chockad. Men på ett bra sätt.


Vi kom hem med denna sötnos ! :)
Snart 2 år, har ingen namn än men det kommer.. Hon är helt underbar!



Så lilla fisen har fått en vän nu att ta hand om :)


Jag däremot skulle vilja ha en sån här ängel ! :)
Ja, egentligen en katt till först men nån vacker dag kanske de blir en härligt "Isbjörn"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0