Lång uppdatering !

Hallå !
Jag har inte orkat skriva ngt på kvällarna när jag kommit hem denna vecka !
Här ska ni få se varför! :)




Inredningen anländer till Skokanonen och EXTREME MAKE OVER börjar.



Inte så välstädat eftersom vi flyttar runt allt.. :P


Här ser ni en bit av den gamla rosa/gröna mattan .. den SNUSKIGA :P


Och här är den nya fräscha gråa mattan! STOR skillnad.



Nya borden, kanon fina!



Jag NJUTER verkligen nu ..BORT MED SKITEN!! :D In med nytt och fint!



Skickade bilden till Joakim när jag står och har sönder denna.. Han tyckte jag borde på fängelse..
Den ska vara kvar tycker han :P



Började vika kanterna på dom här stålgrejerna som ska sitta på ställningarna men efter jag gjort alla så var det ganska segt... Var iallafall 300 minst !!



Dom nya ställningarna!

Lägger in fler bilder när vi fått ordning på allt!

Sen har vi två stora ventiltrummor som är gula just nu .. Ska målas hel vita .. men jag tyckte svarta och försökte få anders att ändra sig .. Men icke ! Så jag frågade om jag fick måla dom turkosa med rosa elefanter och de fick jag ? :P
Haha , men vänta bara .. snart kommer han och då får jag måla dom svarta :P




Igår var nille, jocke och jag i Skultuna på Annas 20års fest! (Han är faktiskt helt nykter, ser inte ut så NILLE!) ;)



Födelsedagsbarnet och Cocker.



BUGG !



Seriös bild försök 1



Seriös bild försök 2



Seriös bild försök 3



Försök 4 , nu ger vi upp!



Jocke och jag drog in till stan igen och ner på STRIKE och överaskade bror min!



Mia & Ida



Kameran lägger på 70kg på jockes ansikte???



Crisse lite putt ;) haha !



Ankan skulle polisanmäla mig om jag lade upp ngt på henne, men tar chansen ;)
 MOOHAAHA!!


Måste bara lägga in två bilder på min lilla ängel också!



Sockerpåsen hittade man och det var smaskens!



Ser ni likheten? :P haha ! Ingen gillar kameran


Kommentarer
Postat av: Sanna

va fin du va i håret =)

2009-02-03 @ 15:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0