Lekparken

Idag var vi till lekparken med barnen, riktigt kul för dom :) Och vi tog liten omväg dit. Trodde inte dom minsta skulle orka men jajamensan de gjorde dom !
Men somnade därefter som stockar på vilan , även ngr av dom större barnen somna kvickt.
Och må jag säga, TÄCKBYXORNA !!
Tack för jag hittade dom.. Riktigt varmt när vi var ute fast de var nästan 10 minus.

Jobbade från 09.00-16.30 idag, börjat få lite mera respekt av barnen nu. Inte så mkt "testa Jossan" längre. Utan nu vet dom att jag kan bli arg om dom är elaka ..
Imorgon,tordag och fredag jobbar jag från 07.00-16.30, puh ! Men de blir nog kanon, dagarna går riktigt fort faktiskt .. Skönt, men så snart man kommer hem och slappnar av så smyger huvudvärken fram ..

Men jobba, jobba så får jag snart ihop pengar så jag kan gå och färga tillbaka håret ! :D
Och köpa mat? haha ! Nej så farligt är de inte .. Men de är den värsta månaden hittills som arbetslös. Men slut på de nu ! SKÖNT !

Längtar till Maj, då ska Mormor och Morfar antagligen ha sin 70års fest !
Ska blir så roligt ! :D
Träffa allihopa.. Vet knappt senast jag träffade eller ens pratade med min ena morbror Micke.. De är någon man verkligen saknar ! Hade så roligt med honom jämt ! Snart får jag träffa han !


Nu ska jag lägga mig och kolla på tv, kommer väl somna lika tidigt igen .. Men lika bra de när jag ska upp och jobba !

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Jossi

Jobba på Du bara.

Bra blogg.

Rolig att läsa.

Sköt om Dig.

2009-02-04 @ 16:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0