Sjuk

Idag är jag hemma och vilar.. Feber, näsan är täppt, frossa, ont i halsen. Ja allt vid en kraftig förskylning och jag skyller på barnen ! ;)

Håller på tvättar lite, försökte städa lite men blir helt yr när jag rör på mig. Så ligger och är helt uttråkad i soffan !
 Suck !
Ska försöka laga lite Enchiladas när Jocke kommer hem :)

Förhoppningsvis ringer dom inte på ngr dagar och vill att jag ska jobba.. Inte för jag behöver pengarna, för de behövs verkligen men utan att jag måste vila. (Blev en konstig meningen men ni fattar nog)

Pratade med arbetsförmedlingen idag och fick veta att jag får stämlpa upp till 100% nu när jag bara kommer jobba 50% ! Härligt  ! :D

Och förhoppningsvis får jag min ersättning denna månad, väntat på den sen oktober !
Lång tid utan ersättning !


Nej, nu ska jag nog sova lite ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0