Trött jossan.

Ligger i sängen och är redo för att sova , kl är 21.30 ska jag bara PÅPEKA ! ....
Alla barn tar musten ur mig.

Idag hade jag tänkt att vara ledig, sova länge.. Upp och städa och göra fint.
Inga ringer halv 8 och vill att jag ska jobba.. Så upp och hoppa, iväg och jobba heldag på nattis. Men de är kul och väldigt roligt att jobba med Inga :)
Mikaela är också hur söt och snäll som helst !  Så stortrivs.
Men just nu är det en sån period att det är magsjuka överallt, SNOR överallt, feber överallt.

PEPPAR PEPPAR ta i trä , jag är ej sjuk än !!

Och nu ska jag ha rätt så mkt schemalagd tid där tills jag börjar på skokanonen och kanske lite efter. De blir nog bra ! :)

Så när jag slutade idag så följde jocke med mig och kikade på ett par täckbrallor så jag slipper frysa när vi är ute hela dagarna !
Hittade ett par på Intersport, helt okej. Vinröda och satt perfekt.
1000kr men nedsatt till 200kr, DET KALLAR JAG ETT FYND!



Uppdaterar mer imorgon, måste sova lite ... Puh !
Beundrar dom som jobbar heltid med alla barnen.


Som sagt, två barn är max jag ska ha och bråkar dom då blir det internat ;) HAHA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0