Aloha!

Crisse & Ankan var ju hos oss i Lördags. Plansteken gick åt helvete men efterrätten var god iallafall..
 Haha !
Spelade Wii och Guitar Hero, riktigt kul var det!
Sara kom senare också, sov även över. :)
Och Ankan började prata finska mitt i allt? Haha !


♥Jocke " Stekarn " Blå gubbe.
♥Jossan Röd gubbe
♥Crisse Grön gubbe
♥Ankan Gul gubbe

Min gubbe vann aldrig, den hade en dålig dag helt enkelt.



Golfen gjorde jag en Chip in utan ens slå till flaggan.
 STOLT må jag säga ! De va på ett rätt bra avstånd med !


Idag ska jag ringa Anders, håll tummarna allihopa! ... Hoppas hoppas hoppas!

Imorgon ska jag först käka lunch med Magda.
Ska göra en sallad med feta ost,melonbitar och kräftstjärtar. Åh, vad mer man kanske kan hitta i butiken.
Sen iväg en sväng Åsby och fika.
Kl: 16.00 - ca 19.00 ska jag jobba på nattis. :)



Måste passa på och gratulera cup vinnarna i Fredriksdal med, Bra jobbat tjejer!



GRATTIS ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0