fruktansvärt.

Det var fruktansvärt jobbigt idag på begravningen .. Och kan bara tänka mig hur jag kommer känna mig efter Olles. Som är ännu närmare hjärtat så säga..
Det var en väldigt fin begraving självklart men att se Cornelia bryta ihop att hon inte ens kunde stå själv vid kistan. Utan tre st höll i henne ... De är ngt man inte vill se ..
Det jobbigaste var nog att gå fram och lägga rosen på kistan ... Vill inte vara med om sånt här, men har inget val..

Sen var det kaos på jobbet så fick åka in och jobba .. Gick bra eftersom jag inte stod i kassan ..
Mkt mkt mkt jobb blev det idag !
Kommer somna som en stock, härligt !   Inatt blev ju inte mkt sömn.
Imorgon kommer inredningsgrabbarna och börjar med dom nya ställningarna .. Kommer nog bli skit snyggt när allt är klart. Men jag undrar hur vi ska få plats med alltihopa?

Ska skriva på papper med att jag blir fast anställd. SKÖNT !


Hörs !


Kommentarer
Postat av: Tine

Tack för ett bra jobb,inte rätt dag kanske för att jobba,men jag är otroligt tacksam.Kram

2009-01-27 @ 20:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0