fullt upp.


Idag har jag haft fullt upp, härligt !
Först började jag morgonen med att mamma kom och hämtade mig vid halv nio, för jag skulle ha bilen så fick skjusa henne till jobbet.. Mobilen är ovanligt nog hemma..
Och just då .. självklart..
Kommer hem, går upp mina dö jobbiga trappor upp till lägenheten.. Känner mig som en 90 åring som rökt allt exotiskt hela livet.. När jag kommer upp ringer hemtelefonen (4missade på mobilen-MAMMA) Svarar och hon asgarvar. Då har hon missuppfattat sitt nya schema och kom 2 timmar för tidigt .. Så då var det bara att hämta henne igen ..
Och skjusa tillbaka henne lite senare !

Kommer hem, duschar ..
Åker till Lisa och Hugo.. Är där en stund och dreglar över resor till Thailand.. Fikar lite och så :)
Sen åker jag och lämnar bilen lagomt när Jocke slutar så jag får skjus hem..
Upp, byta om sen iväg igen ut till Gesala denna gång.
 Hälsar på Crille, Malin, URSÖTA Paulina och mini Lucas. (1vecka gammal ungfär) Härligt !
Ska dit nån mer dag snart, ska beställa lite smycken ! :)


Det ska bli så otroligt kul att gå på mormor och morfars 70års fest.
Det var så länge sen man träffade allihopa i släkten samtidigt !
Härligt !
Och min morbror och två små kusinerna jag knappt träffat på 5 år !  Suck ..
Ska bli riktigt kul :D




Riktigt fjantig fjortis bild, men mitt underbara blonda hår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0