Hoho

Hej Hallå!

Det var ett tag sen , inte haft orken att skriva ngt .. Varit helt fantasilös ett tag :)
Jobbat på Skokanonen Lör-Sön-Mån. Inte så mkt att göra .. Anders och Micke är där och gör om lite granna inför renoveringen :)
Det blir nog bra!

Nu är det två timmar kvar , till min första begravning. Fick man önska skulle det vara den sista också, men det vet ju alla att det aldrig kommer slå in .. Men, ja hoppas de kommer gå bra ! ..

På fredag ska mamma och jag åka till Björnön och gå en halv mil sen käka kinamat med Ormen! :)
Hon kan verkligen förgylla vardagen, "surkärrningen" som sagt ! Haha ! Nej , hon är allt annat än en sur tant...
Hon är underbar !
93 år blir ormen i April och jag hoppas hon blir över 100!
Det blir nog härligt !

Lördag är det Ankans examenfika och sen är det iväg till Skultuna på 20års fest !
ANNA fyller 20 ! :D
Tror det kan bli riktigt kul faktiskt , hoppas på det !



Ja , vi får höras senare .. Ska fixa iordning mig.. Hör av mig hur det gick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0