Lättnad!

Såhär ligger det till, Anders har pratat med Tine och han tyckte om mig .. ;)
Hihi!
Så kommer bli fast anställd. Men inte till enköpingsbutiken.
Utan börjar mina vanliga 20 timmar i början av mars på bäckby.
Sen förhoppningsvis under sommaren till den andra "hemliga".. :D
Och där hoppas jag att jag får mer timmar, för de är lite tajt med bara 20 faktiskt...

Och har 3 saker jag ska göra under sommaren ( om det går runt) :

♥Spara till en ny dator.
♥Kanske skaffa en liten bild.
♥Och bli BLOND igen.

Så nu känns det skönt, ännu skönare när man väl skrivit på papper men TACK TACK!

Arbetslös Februari ut !



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad för bild ska du skaffa dig? =)

2009-01-12 @ 19:20:23
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka, nya friska tag,ska bli jätte roligt.Jag undrade oxå vad det va för liten bild?

2009-01-12 @ 19:59:10
Postat av: Anonym

Grattis till jobbet!

kram Moster

2009-01-12 @ 21:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0