åter i min älskade soffa :)

Har nyss kommit hem från en mysig kväll hos Cocker och Anna. (Måste lära mig att säga Stoffe......)
En härlig middag på balkongen, grabbarna spelade spel och vi gjorde gelenaglar :)
Naglarna tror jag blev okej, hoppas det iallafall. Hoppas dom håller till festen på lördag annars får jag skämas :P


Ska upp tidigt och städa imorgon, men alla kom känner mig vet ju hur det går .. SOVA!
Men har tvingat Jocke att han måste få upp mig .. Så får väl se :)
Måste sluta nu, snodde MIN dator av Jocke och nu vill han ha tillbaka den... Hm... ;)

På dom två sista bilderna är pekfingret (nageln) lite kortare med flit, för hon ska kunna ta ut linserna.!! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0