Dåwö

Igår åkte jag och hämtade Magda vid 11. Vi drog till sjukhuset och hälsade på ormen.. Hon var tyvärr inte i det bästa skicket, men jag hoppas på det bästa ! Hon är stark ! Världens underbaraste tant där också, fast hon mår så dåligt har hon fortfarande ett leende på läpparna och humorn högst i topp !

Efter det drog vi till willys och köpte jordgubbar och körsbär, MUMS!  Sen ut till Dåwö, var jätte nervös när jag körde bilen eftersom vägarna är guppiga och grusiga.. Och bilen är så låg.. Men det gick bara bra ! :)
Vi blev serverade Tonfisksallad, det var riktigt gott. Med underbara parmesanbröd !
Låg på berget och sola och badade ngr timmar, skönt som tusan ! Och slapp snoken denna gång,tack för det.

nej, nu ska jag till jobbet så det blev en lite uppdatering.
Ses ikväll, tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0