Det började som en...

Det började som en härligmorgon men slutade i katastrof.
Kommer nu berätta ngt ni kommer finna jätte kul men inte jag.. än...
Runt halv 12 skulle jag ta upp min plånbok ur väskan. (hade nästa nyss varit i väskan och tagit upp digitalkameran,puh)
Stoppar ner handen och blir helt blöt, rinner om plånboken. Tänkt först har drickan läckt??
Nej, ingen dricka där. Den står ju brevid. Va fan? hm.. Tänker och kollar snabbt efter de.
 Det är KATTPISS!!!
Katten har kissat i min skinnväska, där allt min smink låg,headset,plånbok,almenacka,medicin.
ALLT!!
Då var jag nära mord..
Håller på att försöka tvätta väskan i tvättmaskinen, får se hur det går..

Så inte så härlig morgon längre..


Djävulen..


Kommentarer
Postat av: Tine

Haha,förlåt med det lät lite roligt,inte för dig kanske,men för mig som läste.Hoppas du får ordning på väskan.Kram,kram

2009-07-29 @ 22:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0