Gått hem.

(Detta inlägg var menat för igår torsdag, men internet la av när jag klickade på uppdatera)

Idag gick jag hem från jobbet igen..
Och bara för man är duktig får man spöregn hela vägen hem.
Helt genomblöt när jag var hemma.Plaskade tillochmed i trappen när jag gick upp till lägenheten.
Men sen tände jag lite ljus och tog en härlig varm dusch med lite hårkurer. 

Men som sagt, hade plattat håret men sen blev det krulligt och jättetrassligt...
Suck.. 



Imorgon börjar jag tidigt så när jag slutar ska jag först springa förbi Cervera och hämta upp en locktång som jag ska låna av Anna. Sen ska mamma,jag och ankan till Ikea och shoppa lite. Jag ska bla. ha mina älskade vanilj ljus :)

Lördag jobbar jag helt själv, suck.. 9-16 sen ska jag fort hem och fixa mig sen på 30 års fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0