Härlig morgon!

För första gången på länge vaknade jag imorse när Jocke gick till jobbet vid halv sju utan att vara dödstrött. Det var så otroligt länge sen. Kan det vara att jag har ett eget underbart täcke? :D
Skönt som tusan var det iallafall.

Jag är på makeover humör. Vill in i nya butiken och fixa NU NU NU NU!
Sen vill jag göra om lite detaljer i sovrummet och i vardagsrummet.. Har lite idéer, får se om det går igenom hos karln.
Det är inte ngt stort och dyrt, ska bara byta ut prydnadskuddarna i båda rummen, gardinerna i vardagsrummet typ.

Sitter och myser i soffan med en kopp te. Anna kommer hit snart, ska fixa till naglarna lite innan hon åker till Kreta imorgon.
Googlade lite och det är inte bara jag som har svårt att få dom att sitta längre än en vecka. Men ska klura på det, men såg en annan bruksanvisning nu än den första jag gick, så ska testa det  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0