Heeej Hååå!

Fort inlägg här.. Nyss kommit hem från jobbet, kastat ner alla grejer i kassen som jag ska ha med.
Brorsan,jag,ankan och jocke ska grillia ihop ikväll. Men brorsan kommer snart och hämtar mig så ska vi springa in snabbt på ikea och shoppa nya påslakan. Jag fick sån panik inatt, somna inte förens fyra någon gång.
Jocke och jag har ett enda stort täcke, det har gått jätte bra tills det blev så fruktansvärt varmt i lägenheten. Så nu ska jag ha mitt eget!! så måste fixa lite snygga påslakan till de :)
Brorsan är väl inte så sugen att gå på Ikea men vet ju vad jag ska ha så det går nog fort..
KANSKE ;)


Tomaten och brorsan i Gran Canaria -06

Kommentarer
Postat av: Kaptenen på MS Sundö

Hej svejs !!! Fint kort ! Mamma & jag har det jättebra utanför Trosa. Vi ser öppet hav. Gotland nästa ö om vi fortsätter. Ha de gott !! Kram Pappa

2009-07-29 @ 08:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0