Jobb+Ikea

Hoho!

Sitter just nu på jobbet och dricker en fruktdryck, Vie knorr. Kan rekommenderas starkt! :)
Jobbar 9-16 idag, Pia kommer vid 13. :)
Efter jobbet ska jag till Ikea som sagt med Ankan och Mamma, får se vad man hittar för kul. Men får nog nästan bara hålla mig till mina ljus, måste tänka på ekonomin för det är ju lite tajt. Men vi klarar oss och det är huvudsaken.

Ikväll sen ska jag faktiskt locka håret, så det är klart tills imorgon. Eftersom lockarna ska vara slarviga gör det inget om jag sover med det, brukar funka bra om man gör dom perfekta idag så blir dom automatiskt slarviga på morgonen ;)
Pia ska försöka göra en utbakad fläta i luggen på mig innan jag går hem idag också :)
Mkt hårspray får jag lov att ha i.

Imorgon jobbar jag själv 9-16, suck ! Jag har inga problem att jobba, älskar detta jobb men segt att jobba själv bara... Skulle vilja följa med på en sak.
(Kan tyvärr inte nämna det än pga att det är HEMLIGTSTÄMPLAT just nu, men imorgon så)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0