Kock


 

Just nu håller jag på laga mat som vi ska ha med och bjuda på som sagt..
Potatisgratängen är i ungen och fläskfilen håller på att muttra i lite hemmagjord kryddblanding.
Hoppas det blir gott, är ju som sagt inte den bästa kocken. :)
Tillochmed "glömt" salladen. Sanningen är att vi tyckte att vi kan skippa det. Har inte så mkt pengar kvar såhär slutet på månaden och sallad är inte direkt det billigaste tillbehöret om man vill ha bra saker.

Klämde nyss desperat i mig en kexchoklad, eller ska inte ljuga ...
Två st faktiskt..
Varit godis sugen hela dagen, sen kunde jag inte motstå när jag var och handlade.. Men går mkt bättre med coca cola drickandet.. Har absolut inte slutat att dricka cola men minskat väldigt mkt :)
 Bra jobbat!


Jag och Hugo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0