lockigthår.

Hallå Hallå!

Hur varmt som helst på jobbet idag. Höll på fylla på lösgodiset, då ringde Schenker och sa att jag hade varor i källaren. Fick stänga snabbt sen springa ner, varm var jag redan.. (26grader i butiken).. Upp och öppna butiken igen, fortsätta att fylla på godiset. Sen börjar bära kartonger och packa upp varor.
Springa emellan och hjälpa kunder och fruktansvärt fuktigt.. Suck , tog tid innan jag kyldes ner kan jag säga. Helt blöt.. =/
Nu vill jag verkligen flytta till nya lokalen, men inte långt kvar! :D

Åkte till Ikea med Mamma och shoppade vaniljljusen var tanken. Men som sagt det går aldrig att gå på ikea utan att handla ngt mer.

Inköpt:

♥ 3 st vaniljljus i glas.
♥ 3 st små vita krukor med olika vita ränder.
♥ 1 godispåse med fiskar.
♥ Servetter.
♥ Lock till micron.


Fint på toan :)

Hem och städade fint i lägenheten och det doftar härligt vanilj överallt.
Lockade håret nyss, jocke fick hjälpa mig också :)
Tack för det!
Hoppas det håller sig under natten för hinner inte locka innan jobbet.
Och tack Anna för lånet av den grymt bra locktången !

Och till vädergudarna:
SNÄLLA LÅT DET VARA UPPEHÅLL IMORGON KVÄLL!



Här kommer lite smått&gott:
(Klicka på bilderna)


Tre små monster, Ellis,Fisen och Tussan.


Lilla Paulian med fullt av hallon överallt och Lisa´s Tatto.


Jag och Jocke på grillning, Östra Holmen♥


Dom tre ♥älskade♥ monsterna igen..


Kurragömma,Sara&Jag, Assar somnat på bordet.


Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0