Ny mobil

Imorgon ska jag hämta min nya mobil om det kommit lager.
Har redan special beställt nytt skal från Norge.
Gjorde ett med blommor i olika rosa nyanser och sen skrev jag mitt namn i den :)
Men favvostilen Comic Sans.
SÅ FIIIIN :D
Hoppas skalet kommer fort!


Just nu kämpar Jocke och jag med Wii Fit.
Det är riktigt kämpigt. Jocke försöker slå mig i Hula Hula rockring med det går inte så bra för han ;P


Gjorde två fynd idag för mina sista slantar typ, ÅNGEST.....
Men iallafall, ett par tyg legging. Passar bra till hösten, lite tjockare och så lär jag inte ha sönder dom.
Sen en klänning. (Se bild)

Var också och kollade på nya lokalen till butiken. Det kommer bli så jäkla bra ! Skit snyggt kommer det bli! :)
LÄNGTAR!!
Grannarna är trevliga med :)
Ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0