Riddarhyttan

Dag 1:
Åkte till Riddarhyttan vid lunch, sen fick vi sitta och vänta i bilen ca 3 timmar på mamma och pappa.
Eftersom vi inte kan dra husvagnen.
När dom kommit så satte vi upp tältet, tog kanske 40min sen åkte dom.
Då var det bara att börja fixa iordning allt sen var det inte så mkt kvar av dagen så det blev lite grill och kortspel :)


Dag 2:
Regnade nästan hela dagen så spelade bara massa spel, Ellis var duktig och låg i en stol och sov :)


Dag 3:
Lite SOOOOOOOL under ngr få stunder. Tack för de !
Micke,Titti och Siv kom med sina husvagnar.
Ellis badade lite i vattnet, spännande ;)
På kvällen grillade vi som vanligt och spelade massa kort. Mysigt! :)

Dag 4:
Vaknade, tittade ut och till min glädje såg jag solstrålar.
Satte på mig shorts för första gången på semestern, kliver ut ur husvagnen. Hinner precis komma utanför tältet så börjar det regna. Bara in att byta om..... SUCK!
Men lagom till eftermiddagen kom det solsken igen.
Ellis badade även idag :)


Dag 5:
Åkte in till Skinnsberg och handlade.
Köpte ett par tuffa brillor till Jocke.
Som också var en "kändis" i byn. Fick lite Hej av okända människor.
På kvällen spillde jag både en öl och ett glas vin över stackarn.
Haha !
Badade för första gången, KALLT!
SOL HELA DAGEN!


Dag 6:
Mia, magnus och tjejerna kommer. Conny och Gunilla kom också.
Även hundarna som Titti och Micke ska vara hundvakt åt tills lördag.
Strålande sol så badade lite granna :)

Dag 7 :
Paddlade kanot hela dagen, kallt som tusan. Blåste storm.
Siv och Conny välter i kanoten och jag trillade ur när Micke skulle dra i den .. Haha!
Senare på eftermiddagen åkte Mia och gänget hem.

Dag 8:
JOCKE FYLLER ÅR !
GRATTIS HJÄRTAT!
Jag åker till jobbet kvart över sju på morgonen, slutar fyra och åker tillbaka.
Jocke fick besök utav Ewa med familj och sin Farmor Kerstin :)
Anton och Tomas kom senare på kvällen och grillade med oss.



Dag 9:
Packar ihop allt efter frukost och åker hem vid två.
Hinner med ett dopp precis innan vi åker hem.
Segt att komma hem , för då måste man ju packa upp allt...
SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0