Survivor!

Väskan överlevde tvättmaskinen och hänger på tork. Framtiden ser ljus ut för den! :)
Så nu är jag sams med monstret!

Sitter på jobbet och dricker en kopp te innan jag ska öppna.. Varorna från EVD borde komma närsom också. Brukar komma innan öppning men får väl se. Annars får jag stänga ner och hämta dom.
Ska hälsa på Ormen idag, ska ta med en jordgubbssmothie till henne. Brorsan ska med också.
 Sen ska jag äta hos honom.. Och sedan på hemma hos mamma och pappa inatt.. Eftersom dom är ute på äventyr till havs så tar Crisse och jag hand om kissarna. :)
Åker nog hem ganska tidigt på morgonen så jag hinner duscha och fixa mig hemma. Börjar ju ett så det är inte så stressigt,men tänkte ta bussen imorgon till jobbet istället för Clion. Men får se :)

Mitt skal har inte kommit än. Men den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge, Eller?
En till nyhet, Tvn vi lämnade in går inte att laga så vi ska få en ny, det är ju trevligt :)

nej nu ska jag öppna, Hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0