Wii Fit

Chocken när jag ställde mig på vågen.. Nyss var jag nästan underviktig och nu börjar jag bli FET!
Eller ja, inte riktigt men känns hemskt. Träning som gäller, ska kämpa vidare med mitt Wii Fit.
Ska köra ett pass nu innan jag ska sova.. Så jag kan sova, glömde ju filmen jag skulle se.. Har ju lite svårt att sova själv i mamma och pappas hus. Men det ska nog lösa sig.

Hälsade på Ormen idag, mådde rikigt bra! Pigg som tusan iallafall, kul att se :)
Ska fixa lite vin åt henne, hon är så sugen på det. :)

Imorgon ska jag,Jocke,Crisse,Ankan,Carola och Mikaela käka ihop och spela lite galet Alias. Fira Crisse´s sista dag på jobbet, GRATTIS!! Äntligen har du slutat !! :D

Lördag ska vi ut med båten och åka ring, ska bli hur kul som helst!
Elin och Julia ska ju komma hit snart, då ska dom få åka. Men absolut inte i den farten vi åker i. Silvertejp ska vi sätta fast dom med, sen köra med knappt styrfart! Och 3 flytvästar på sig. Haha ! Så får det bli! :)

nej, nu ska jag träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0