..dålig uppdatering!

fy fy fy !
Riktigt dålig uppdatering denna vecka ..

Måndag: Jobbat, åkte sedan lite båt och käkade .. Sen blev det Oceans 12.
Tisdag: Jobbat, sen bakat Cupcakes. Det sög som vanligt, äntligen när jag lyckades någolunda med allt. Så när man smakade på dom, B L Ä !! Får nog ta och ge upp på den fronten, jag ska inte baka helt enkelt!

Imorgon ska jag iväg till Jenny i Hillsta. Planera lite Midsommar :D
Får se om Lisa hänger på också, kanske kan lura ut henne till Åsby innan :)
På kvällen kommer Jockes Mamma och Lasse förbi. :)

Torsdag: Jobba, Jocke har match på kvällen.. Men får se om jag ska ut dit då, slutar 19.
Fredag: Jobba,SARA tar S T U D E N T E N !!
Lördag: Jobba, sen antagligen vara barnvakt åt Hugo :)
Söndag: Ut med båten.

Beställt lite grejer till nagelmaskinen, kul med nytt !
Får hoppas dom här produkterna är bättre.

Jag har beställt:

♥Base gel
♥Build gel pink
♥French gel pink
♥Lim




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0