FIGHTING SPIRT!




JAG ligger etta fortfarande, Mamma två och Jocke fyra. Fredda är tyvärr inte med på toppen just nu.
Mest rädd är jag för mamma,hon är en fruktansvärt bra kandidant på toppen.
Hon har också tänkt lite på "modet" med hälogrejer just nu, så hon kör en smak med Tranbär/Vanilj.
Kommer från hon som sa att: USCH VA ÄCKLIGT MED VANILJ I CIDER?? ;)
Och ja , jag var lite elak. Mamma rösta 10 på mig och jag 1 på henne ... Haha, men har får man inte ha några skuldkänslor om man vill vinna ! :P
Förlåt ! Haha !

Men fighting spirit allihopa, för vi ska kämpa tills semptember!!!!!!!!!

Haha :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha!

Det brukar löna sig att köra schyssta regler...

Därför kommer jag att slå dig,så alla nära och kära:

RÖSTA PÅ MIG...

kram Annette

2009-06-15 @ 12:06:34
Postat av: Mormor

Jag röstar på dig jag tycker den är bäst

så jag hoppas du slår moder ha en skön midsommar

kram mormor

2009-06-16 @ 17:25:35
Postat av: mamma

tack för den!!

Ställ dig in hos barnbarnen du bara.....

kram Annette

2009-06-17 @ 12:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0