Hallå!

Inte varit så aktiv dom senaste dagarna.. Vet att jag lovade att blogga med det har varit lite mkt nu.. Suck!
FÖRLÅT AGNES?? ;) (Mamma, titti?)
Det tar aldrig slut..
Som sagt, målade farmor garage i helgen.. Söndagen när vi målat klart så åkte jag,jocke och crisse ut med båten och åkte ring :D Haha så jävla kul, 23 knop och flög som en vante :D


ÖVERLEVARE !!



Sen till det tråkiga, farfar har då en tumör i magen.. Vet ej om den är godartad eller elak. Hur som helst måste han opereras, nästa vecka. Men läkarna kan inte garantera just nu att han klarar av en sövning.
 Men måste opereras? ..

Sen idag, pappa och jag var på väg att köpa en luftmadrass när mamma ringer. Ormen (maj) har fått en stroke.
Upp fort som tusan dit, Inga och jag stod och hjälpte Maj tills ambulansen kom..
Sega som tusan.
Sen till akuten, först kunde hon inte röra vänster sida och ingen känsel. Precis som Farfar. Men helt plötsligt kom det tillbaka. Så nu verkar hon pigg igen, dom tror det var en lite Tia.. Då försvinner symptomen av sig själv inom 24timmar tydligen. Så nu får vi se hur det blir :)
Men tanten är 93år och stark som tusan !
Underbar !

Kommentarer
Postat av: Titti

En riktig krutgumma ni har i Maj!! skönt att det verkar som det gick bra! Visst är det kul med ring!!

Testa skidor också, man kan få härliga vatten lavemang rakt upp i...., jag vet...:-)

kram Titti

2009-06-30 @ 08:37:16
Postat av: Annika

Härligt bruden! :)

Hoppas allt är bra, saknar er!!

Kram Annika Shoecanon

2009-07-01 @ 09:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0