Lite ändrade planer och taxi .

Hoho!
Blivit lite ändrade planer sen sist.
Det blir jag,Jenny,Malin,Paulina,Lucas och Anna ikväll på tacos.
Fick övertala Anna ett tag men till slut så , härligt!
Lisa ville fixa lite hemma medans hon var lite ledig från Hugo, det kan jag förstå :)
Skönt att få saker gjort.

Ska hämta Anna snart i Skultuna, ska bara tanka först och hälla i mig en liter kaffe så jag inte somnar, eftersom jag inte kan sova pga SMÄRTA !!

Sen ska jag vara taxi ikväll åt grabbarna när dom ska hem från middagen/krogen. Hoppas dom får lite finare väder iallafall .. Så tråkigt när det regnar..

nej, men nu ska jag hälla i mig kaffe !

BOTTEN UPP!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0