Regn Regn Regn!

Bad om en dålig dag så jag skulle slippa solen mot kroppen, men nu har det varit dåligt väder länge. Lite sol skulle inte skada, kan hålla mig inomhus iallafall :)

Idag ska jag försöka städa lite i lägenheten .. Sen iväg och handla med Jenny.
Det blir tacos ute i Hillsta ikväll, Jenny och antagligen Lisa med :)
Ska planera midsommar. Men som sagt har svårt att få på mig kläder, så får se hur det går. Skulle träffa Magda idag egentligen med, men måste sova snart .. För har inte sovit på 3 nätter.. Somnar runt 5 sen vaknar vid 7. Så huvudvärken spänner, men har somnat runt 12 på förmiddagen nästan alla dagar av utmattning .. Suck..

Någon som har nå tips på lekar inför midsommar? :)




Så otroligt söt !


Kommentarer
Postat av: Alex

gud va söt!!!

2009-06-05 @ 16:31:03
URL: http://dackland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0