BMB

Igår var det Bankiren "Som jag hade hyrt till annica" haha !
Otroligt god mat, MUMS!
Sen gick vi vidare till STRIKE som var tomt.. Så de blev BMB "Blå måne" ... Var kul ett tag på dansgolvet, men blev lite segt sen.. Mådde inge bra heller. Som ni vet att jag varit förskyld och feber tillochfrån ett bra tag nu .. Och de blir ju inte bättre ...

Idag var Jocke och jag hos Siv&Lasse.. Käkade tacos, gott !

Imorgon då börjar jag på skokanonen igen. FAST ANSTÄLLD. Härligt  ! :)
Men blir drygt att "lära" sig var allt står igen och artikel nr med mera.

TISDAG , YES ÄNTLIGEN HÄR !!
Då blir jag blond igen TACK !!
 (Eller blond så mkt håret pallar första gången)

Har inte så mkt mer att säga idag .. Är väldigt tråkig ..



Alex, sorry att jag inte hade nr kvar ...♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0