Hälsokraft

Idag är jag på Hälsokraft och jobbar med Bettan :)
11-19, sen ska jag hem och lägga mig i soffan!
Energin är helt väck just nu, så en bra film och ett glas vin låter som en idé?! ;)

Varit fullfart idag på jobbet, riktigt härligt!
Knappt suttit en sekund.
Nu har jag rast, varit på "Ny matsedel" och köpt lite Tapande. MUMS!
Sen sitter jag här och hänger, ingen lust att gå på stan.. Suck, finns ändå inget att titta på.
Det är så tråkigt och fantasilöst att gå runt själv.

Imorgon jobbar jag och Lena på Skokanonen.
Får se om de finns ngr varor kvar att packa upp, annars får vi väl kanske möblera om lite på Herravdelningen.
Fixa lite med tofflorna med kanske om inte de är gjort! :)


Måste säga att jag är avis på min kusin Magda.
HON ÅKER TILL THAILAND SNART, I TVÅ VECKOR!!

Ta med mig, snälla ? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0