HEJ!

Jag har jobbat sen varje dag denna vecka så har inte orkat uppdatera..
I Fredags somnade jag på soffan vid nio, haha ! :D
Igår som vi hade tänkt att bara vara hemma, blev istället en helmysig middag hos Mikaela och Mattias.
Jätte fin lägenheten hade dom också ! =)
Köket som jag tyckte var underbart, ska dom riva? :P
Och vet ni va , dom har massagedusch?
HÄRLIGT !!

Men det var iallafall jätte kul, nästa gång blir hos oss.
Ska kolla med "Rydsgänget" angående valborg lite..  Måste ju göra en repris från förra året, riktigt kul!
Mikaela och Mattias kan nog få följa med :) 
Midsommar blir tydligen ute i fina Hillsta, härligt härligt ! :D
Då kan man ju träffas rätt tidigt och göra en midsommar stång ihop!

IMORGON !!
Jag är ledig för en gång skull.
Jag har svårt att säga nej som dom flesta vet, så jag stänger av mobilen fram till 12.
Ni behöver inte ringa och fråga om jag ska jobba :P
Är det något annat så finns jag på min hemliga hemtelefon ;)

nej, nu ska jag faktiskt jobba lite granna !
Ses ikväll!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0