I MADE IT!


Mikaela i full fart ner till vattnet som kameraman.


Inga kastar sig i vattnet på 2 sek som en van svan.


Efter det hoppar Kia i och tar starkt nog 3 simtag.


Morsan efter det, får påminna henne om att andas.. OCH SEN??


"DADAAAAAA" Jag i, fick inte tänka enligt alla tanterna.. Bara att hoppa i skriker Inga!!
Och det gör jag, för fan va kallt. Kastar mig desperat upp för stegen!
Mikaela får ett riktigt "kodak moment"


Kia lycklig & stolt över jossan? :D


Jacuzzi efteråt och bastu.



Och subway macka, men enligt lag får inte ätas i lokalen pga av resturangen.. Hm..?!

Kommentarer
Postat av: Pia å Betten

Fan va duktig du är!!!

Det hade vi aldrig fixat!

Kramar =D

2009-03-27 @ 14:42:03
Postat av: Anonym

Hur jäv...a slut får man bli ??? Det är ju kallare än när Titanic sjönk. Och där hade man inget val, det var bara ner i vattnet.... :) // R

2009-03-27 @ 15:26:24
Postat av: Magdalena

Ni är inte riktigt kloka! Dessa vansinnessysslor har spridit sig som en löpeld i släkten. Burr burr burr..... Nej tacka vet jag Thailand ;o)

2009-03-27 @ 15:55:50
Postat av: Mormor

Jag kan inte påstå att jag är avundsjuk på er.

Det var nog skönt med bastu eferåt.

2009-03-27 @ 16:54:54
Postat av: Kikkan (i England)

Tokfior!!!! Nu kan jag ju bevisa att jag har en del helgalna bekanta i Sverige..

2009-03-29 @ 15:53:56
Postat av: Inga Götheden

Börjar det att rycka i badtarmen igen. Kanske dags att ta fram baddräkt o mössa igen för ett skönt avsvalkande dopp i Mälaren.Du gör väl om det undrar

Inga

2009-04-03 @ 17:07:33
URL: http://Yossie,webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0