Ledig dag!

Idag var jag ledig.
SKÖNT!
Har städat&städat, tvättat&tvättat!

I veckan är det väl inget speciellt som händer vad jag vet just nu.
Helgen ska vi kanske spela alias med Fredda&Lisa :)
Det är "Party" alias, så får se hur det går. Går ut på att skämma ut sig anser jag ;)

Imorgon jobbar jag 13.00-19.15.
Har ingen avdelning längre på skokanonen utan är lite alltiallo man och "assistent" till dom andra på sina avdelningar.
Eller jag har faktiskt hand om skovård,strumpor och väskor. :)
Men känns rätt bra, eftersom jag bara jobbar 22 timmar i veckan så blir det stressigt att ha hand om en avdelning.
Möblera om och massor..


Inför 140års festen håller jag på med en projekt som jag inte kan avslöja här eftersom mormor och morfar brukar läsa min blogg. Och det är ju till dom så vore ju tråkigt om dom fick reda på det.
Men det går framåt, svårt att "fixa ihop" allt. Men när det blir klart så blir det nog coolt.
Måste be micke om en till tjänst bara, titti och cidde håller på för fulla muggar.

Bett mamma och hjälpa mig, så det blir p e r f e k t !


See you!




GRATTIS TILL MIN MOSTER, HENNES FÖDELSEDAG IDAG.
♥ HURRA HURRA HURRA! ♥

Och du , detta är bara ett "smakprov" om du fattar vad jag menar ;)


Kan väl vara snäll och lägga in en fin bild också ;)




Kommentarer
Postat av: Moster

Jädrans skitunge! Svinhugg går igen som man brukar säga!! Vänta du bara...;)

2009-03-09 @ 20:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0