Mkt jobb!

Nu är det mkt jobb !!
Hälsokraft blandat med Skokanonen och nu ska jag även jobba på Dagiset IGEN..
Det blir pengar, men tråkigt och tröttsamt att inte kunna ligga och lata sig någon dag i soffan.
INTE ENS helgerna för då jobbar jag!..
Så imorgon jobbar jag 7.30-16.00.
 Sen på tordag ska jag antagligen börja 06.30-12.45 och sedan skokanonen 13.00-19.00 !
Blir en lång dag..
Men tagit ledigt helgen den 22-24maj, för då ska jag till Småland ! =)

Idag var jag hos frissan och gjorde slingor..
Blev lite gult men kör med silverschampo och balsam så kanske de går bort ! :)
Ska tillbaka i början av April och göra fler slingor ! :)
Det blir nog bra !

Har nyss varit och köpt en present till Jockes styvmamma titti som fyller år, köpte det på CASA . Min nya favoritbutik, underbara saker och mkt ljus !
Köpte faktiskt lite nya ljusstakar till vardagsrummet, blev väldigt enkelt och fint.

aja, ska laga mat nu.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0