P u d e l !

Igår fick jag finbesök mitt i allt slit, jäklar hann med en hel del igår!
Men iallafall, Mikaela "Matakela" kom förbi :D
Och samtidigt kom Nadine med lilla johannes & Helena!

Idag är den dag nr 12, puh! Men imorgon får jag vara ledig.
Plattade inte håret idag så ser ut som en pudel som fått el i sig, haha ! :D

Imorgon ska vi hem till Lisa&Fredda med Nillo&Jenny, käka lite middag och spela alias.
Självklart ska jag mysa lite med Hugo med , han har man saknat!

Nej, nu ska jag dricka kaffe med Bettan&Mamma innan jag tar nästa buss till jobbet! :)



IDIOT????




Kommentarer
Postat av: Richard

Helt klart !!! Mellansveriges största hjärnsläpp !!!

2009-03-20 @ 17:04:24
Postat av: Titti

Undrar om vi är släkt???

Var är den nystickade mössan??

2009-03-20 @ 20:09:06
Postat av: Christine

Varför,när man kan ta ett varmt bad i badkaret????

2009-03-21 @ 17:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0