Partyalias och 4 rätters.



 

Igår var vi hemma hos Fredda&Lisa på fyra rätters och partyalias.
Vi har ju blivit så "proffsiga" på vanliga alias så vi avancerade till PARTY ALIAS.
Man får göra massa "Humör" och "gester" medans man ska förklara orden.
Eller kändisar eller berätta en egen påhittad historia.
Riktigt kul var det (om ni klickar på bilderna så blir dom större) Jag och Jocke vann spelet, helt chockad. För jag vinner aldrig? Hm. Mkt skratt blev det denna kväll.
Och maten var u n d e r b a r Lisa!

Det bestod utav:

  • Förtugg:Kronärstkocka med creme fraich och parmesaneost i ugn, serverades med kex och Champange.
  • Förrätt:Färska rödbetor med getost (trorjag) och valnötter med ruccola.
  • Varmrätt: Egengjorda piroger med färs,kantareller och lök bla.
  • Efterrätt: Passionsfrukts Cheescake.

MUMS MUMS MUMS!


nej nu ska jag gå och skala räkor. För jag ska äta räkor med aioli till Whipe out.
Där min gamla klasskamrat ska vara med och delta idag.
Josef heter han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0