..fortfarande ont i magen.

Inte så konstigt egentligen att man åkt på en riktigt magkatarr.. Men det är bara så drygt, kan knappt äta. Kramper och går ju ner så mkt i vikt. Mångas dröm kanske, men är redan så smal.. Måste gå på HÅRD fettläger innan 140års festen, annars kommer morfar klaga på mina kinder ;)
Så är hemma idag, ska till läkaren igen imorgon så får vi se.
 
Igår kom cocker och anna över en stund och dega lite i soffan med tacos och Robinson.
Blev rätt tidigt, dom drog vid 22.30.
Sen somnade jag som en stock, sov iallafall 4 timmar inatt :)

På morgonen så spelade jag och jocke monopol igen, han ville ha revanch.
Behöver jag sätta in ngr bilder på hur det gick??

MOHAHAHAHA!!!
Och ja jocke, jag är S T O L T !
STOR KROSS ;)


See you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0