Godmorgon !

Sitter på jobbet och käkar "frukost"... Mår så illa för jag kanppt sovit inatt, så trycker i mig te och en Swebar.. Hm,bra för magen?!.
Ska jobba båda idag och imorgon. SOLEN SKINER, vill ut med bååååååten istället :)

Igår hade jag en underbart mysig dag.
Åkte till Lisa, vi gick och handlade till maten för kvällen. Sen kom Lisas syster och satt med oss i solen ett tag på baksidan.. Hugo var med och kröp runt, coola killen :D
Sen kom Jenny och vi började med våran otroligt goda ceasarsallad.
MUMS!
(Synd att jocke inte diggar sallad så mkt, annars skulle jag äta det mkt oftare)
Satt länge ute och bara pratade, härligt ! Solen sken så fint.
Efterätten blev däremot inte lika nyttig, Chokladmousse med grädde och jordgubbar !
 Men det var gott som tusan! :D

Åkte hem runt halv 11, somnade runt 4..
KUL!

En till kul grej, mellan den 9-11 april (LÅNGT KVAR)
Men då ska vi fira mormor och morfars 50års bröllopsdag!
Så hela släkten träffas igen och det är inte vanligt !

Lite bilder kommer senare ikväll :)

Kommentarer
Postat av: morfar

O vad jag väntar på att få hålla om Dig igen

älskade Jossi.Du är underbart strålande alltid.

Kinderna rosiga och vackra.För att inte tala om

Din iver och välvilja.

2009-06-01 @ 19:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0