Idag kanske..

Idag är det kanske slut på projekt *PIIP*.
Är inne på det sista "finslipet" nu  och hoppas på blir klar. Hållt på i ungefär en månad nu, varje dag. Så det är dags att det blir klart! :)
Sen är det ju som alltid vissa saker blev jättebra och andra mindre bra. Det har förekommit en del svordomar.
 Nej nu får jag inte säga mer, då kanske mormor & morfar listar ut vad det är. Om ingen har råkat sagt ngt åt dom.

Ska iväg snart till jobbet, Pia är hemma och packar för hon ska flytta till sitt hus snart.
GRATTIS TILL DIG :)
Så jag får jobba, tackar och bockar!

Ska nog käka kinamat till lunch idag, det var länge sen!
Åt det så mkt förut så tröttnade, intressant va? ;)

Ikväll kommer Emma och Robin hit en sväng, Bettan skulle följa med också.
Dom är ju så otroligt snälla att ställa upp som kattvakter under helgen när vi är i Småland.
Eftersom alla i Jockes släkt är typ allergiska, min släkt är i småland. Våra vänner, dom flesta är allergiska eller har småbarn att passa fullt i ställe.
Så Bettans dotter är så snäll och ställer upp.
TACK!

Så ska väl visa runt lite i vårat stora slott? hm..
Sen förklara lite om våran katt, för hon är inte i närheten av hur en riktig katt funkar.
Våran är lite schizofrenik, ena studen världens underbaraste lilla bebis. Sen när hon blir arg eller ska leka så är hon en rottweiler tror hon. Lite skygg också.



Sen måste jag ju bara berätta.
I lördags efter festen så orkade vi inte laga mat till Eurovision så vi åkte till Pizza hut och köpte mat.
Jag beställde gudomligt goda spareribs så otroligt kletiga :D
Jocke beställade en pizza för en person.
Man kunde välja mellan 1-3 personer.
När jag tog upp pizzan från påsen och skulle visa Jocke så trodde han att jag skojade.
Jag skratta så jag grät. Kunde knappt stå upp.
Jocke är en stor kille, han äter mkt.
Men detta var ju för en bebis, tillochmed Hugo äter mer.


HAHA :D

Kommentarer
Postat av: mickis

Eftersom jag springer ut klockan 15 räknar jag med att klockan hinner bli något mellan 17-18 innan mottagningen börjar. Hemma hos Mamma (som bor där vi alltid har bott) :)

2009-05-20 @ 08:38:17
URL: http://mickisb.blogg.se/
Postat av: jocke

ååh! min jätte pizza!:D åt lite max också, haha!

2009-05-20 @ 09:14:10
Postat av: svärmor

Dom kanske tyckte att du behövde äta lite mindre,med tanke på att badsäsongen snart är här!!

Ha Ha

2009-05-20 @ 21:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0