seg?

..sitter här som en härlig soffpotatis med en kopp te, glor på ett gammalt avsnitt av Ellen.
Meningen är att jag ska städa,städa,städa och lite tvätt. Men att väl komma igång är lite kämpigt, nu har jag suttit här och kollat på olika komedier. Och efter halva avsnitten så säger jag till mig själv, när de är slut så börjar jag städa.
VAD HÄNDER? Ett annat program börjar.. Hm?
Men det är inte så jätte mkt att städa men snart så ;)
Dricka upp teet bara? ;)

Två roliga fredagar på G.
Nu på fredag kommer först Cocker & Anna på lite grillning. Runt 19 sen kommer resten av gänget och ska parta.. Får se om vi får plats, haha ! :D
Nästa fredag blir det en mini roadtrip med jocke,crisse & ankan till Nässjö. Åker tidigt på morgonen och ska stanna och käka lunch i mysiga Gränna.

ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0