Sol, sol & mera sol !

Underbara sol ! ÄLSKAR DIG !!
Så otroligt härligt väder hela tiden!  Blir nog ett premiärdopp i saltvattenspoolen snart :D
Jobbar på Hälsokraft idag och imorgon.. Hoppas det blir lite folk, men det brukar det vara så det blir nog bra.
Testade nyss dom nya Zonterapi tofflorna, aj aj aj & AJ!  Fick ont mest under hålfoten eller ja längs ut på den.
Och enligt toffeln så är det tarmarna, vilket stämmer ganska bra.
Är lite dålig just nu pga av medicinen.

BRA  UNDERSÖKNING TOFFELN! ;)

Efter jobbet ska jag ta bussen hem till mamma och pappa.. Igen, är där rätt mkt denna vecka. Men det är kul, hoppas bara dom tycker de ;) haha !
 Men har mina anledningar.
Ska lämna zontofflorna och kika lite vad vi kan göra för underverk i trädgården.
Hämta min kamera med så jag kan berätta lite om Valborg och lägga in bilder.

Ska nog slå en pling till min kära moster med, fick prata en snabbis i all hast med henne igår. Var lite stressad men behövde fråga lite om barnens fötter.

Mormor, förlåt var absolut inte meningen att antyda att du är lite rödlätt ;)
Skyll på mamma, hon sa det först !
Haha !
KRAMKRAM!



Ses senare!







Bra saker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0