Valborg!


  
  

  


Väldigt få som ville vara med på bild, men lite granna iallafall.
Det var en mysig kväll, god mat och härligt sällskap.
Blev lite tävling i Wii också ..


Igår var Jocke på Metallica, han kom hem när jag låg och sov.
Han pratade och pratade och när jag äntligen trodde att han tänkte:
Äsch, kan berätta imorgon istället. MEN så var inte fallet utan det lät ungefär såhär:
BLA BLA BLA BLA.....tyst.........BLA BLA BLA....tyst.....BLA BLA BLA.....tyst.......BLA BLA BLA !

Jobbade extra igår, det var jag och Jessica hela dagen.
Fullt med folk, fullt med varor,fullt med att hålla på möblera om skor.
Men vi lyckades jäkligt bra, stor applåd!
Fast när kl var 18.00 dog vi båda två nästan, helt slut !
Åkte hem och käkade hos mamma och pappa sen fortsatte jag med projektet. *PIIP*
Det blir helt okej tycker jag , har aldrig gjort ngt liknande men det blir kanon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0