6 november/7 november

Igår tog vi farväl av allas favorit tant Maj.♥
             

(Eller ormen som jag säger)
Det var otroligt fint i kyrkan, väldigt fina blommor hon fått ..  men så klart även otroligt jobbigt.
Efter så åkte alla hem, vid 15.00 träffades vi vid Djäknebergets resturang och käkade ihop.
Det var riktigt mysigt :)



Jag kämpade i mig nästan en hel plankstek, puh!
Och kyparen undrade varför jag drack vinet så sakta? Haha!
När Jocke och jag kom hem la vi oss i soffan, somnade på en gång.
Vaknade vid halv 12 och insåg att vi kanske ska gå och lägga oss i sängen istället.
Blev då väldigt pigga så kollade på en film.
Somnade väl runt två kanske.

Idag, ska städa lite .. Möta Jenny och hämta upp Partylite grejerna.
Ikväll runt åtta kommer Crisse och Ankan.
Vi ska woka och spela lite Rockband..

Woken kommer bestå av massa plock, och alla får woka själva.
Det man kan välja mellan är:

♥Strimlad fläskfile
♥Strimlad kyckling
♥Scampi
♥Bläckfiskringar
♥Vattenkastanjer
♥Bambuskott
♥Minimajs
♥Purjolök
♥Paprika
♥Blanding av wokgrönsaker
♥Beansås
♥Ostronsås
♥Grön curry peppar
♥Nudlar
♥Champinjoner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0