Bakning!

Jag har lyckats, tror jag !
Har bakat dumle muffins, tuppkaka och kokostoppar.
Kokostopparna blev tyvärr rätt platta, vet varför. Skulle göra om dom men hade inte mer kokos.
Jag smälte smöret fast det inte skulle vara så.. Suck!
Men annars tror jag att allt blev bra. Har inte smakat på allt dessvärre än.
Men håller tummarna .. Ska ta lite bilder på mina bakverk med så ska ni få se ! :)

Somnade när jag kom hem från jobbet, otippat?
Sov mellan fyra och 19.30, hm.. Inte det bästa kanske.

Jocke sitter och glor på "underbara" Austin Powers, så dåligt att man nästan måste garva.
Riktig B-film, haha !

Riktigt rastlös och vill inte se filmen, så ska nog städa lite .. Bara småplock så.. Jag har varit riktigt duktig, jag som är så slarvig och lägger grejer överallt.
Under senaste 2½ veckorna så har jag plockat varje dag, dammsugit eller skurat, dammat och fixat massor.
Bäddat sängen nästan varje dag.
Känner mig väldigt duktig !


Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0