..det regnar !

Ska alldeles strax gå bort till Sara och det regnar.. Inte lite heller.. SUCK!
Kommer bli helt genomblöt innan jag är framme..

Lackat bänkskivan en sista gång nu, ser bra ut hittills.. Så får väl se hur det slutar.
Startat diskmaskinen och tvättmaskinen, ska försöka hinna tvätta en till innan vi åker iväg och springer spåret ikväll. För måste packa på torsdag.
Jocke kanske skulle ta ledig på fredag, dom hade inget att göra och han har mkt ledighet att ta ut. Så det vore mysigt :)
Mamma och jag ska försöka hinna till både den där herrgården precis innan coop, dom har så fina saker. Sen även till Skultuna mässingbruk en snabbis.


Igår kväll spelade jag Wii, 45min. Tycker jag var bra gjort av mig. Höll på att bli tokig på bubblan, jag kämpade med den. Första gången jag spelade den var hos Mormor och Morfar, klarade den på första försöket.
Nu skulle jag köra den på vårat Wii. Jag försökte rulla den så fort fram som möjligt för att få en sån bra tid som möjligt. Men den bara sprängdes precis innan målet hela tiden. Men vägrade sakta ner bubblan, det skulle gå fort.
Den 30:de gången gick det , 39 sekunder klarade jag det på. Men höll på slå sönder spelet innan, blev grymt irreterad.. Haha ! Och det hjälpte inte att han klagde på att jag gått upp 2.2kg sen sist.
Jag som är ute och springer/går 3gånger i veckan :(
Får inbilla mig att det är muskler.

Sen spelade jag pigvinerna, fick rätt bra resultat där. Sen KROSSADE jag på fotbollarna, Jocke blev lite sur ;) Hihi!

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0