Fullspäckat

..Nu är det fullspäckat schema fram till Jul!
Varje helg är det minst 2 olika saker. Det är självklart roligt :)
Men Jocke och jag pratade häromdagen, vi har haft något varje helg sen förra jul..
En lördag då och då ledig. Men kan nog räknas på en hand.

Har plockat upp julsakerna från förrådet nu, börja kika lite vad man har..
Ska nog fuska och börja julpynta någon dag innan första advent.
Kan inte hålla mig ..

Angående Partylite, nu har jag testat det.
Och det enda jag är förälskad i är doftsprayen Solblekt bomull.. Tycker inte doftljusen är bättre än Ikeas doftljus. Förutom att det finns mer dofter att välja på.
Så kommer nog bara köpa doftsprayen numera, kanske någon ljustake eller något ljus..

I veckan då ,vad händer?

Jag ska inte göra så mkt, träffa Sara på tisdag antagligen .. Har fortfarande inte sett hennes lägenhet.
Får se om Maja och jag kan äntligen pricka in någon dag.
Packa på torsdag ..
Ikea imorgon och köpa lampor..
Åka till Nässjö på fredag.
Sen är det inte så mkt mer planerat.
Jo, tandläkaren på torsdag med !! :)
Städa, tv, tvätta, handla .. Riktig husfru. Haha !
Jobbar rätt mkt i december, det är trevligt!


Var ute i spåret ikväll , jag och mamma sprang rekord idag !
Jocke,ankan och crisse springer alltid tillsammans, dom har lite bättre kondis.
Mamma och jag i våran takt, idag var mottot så länge man inte spyr eller svimmar stannar man inte. Men mamma höll på att få en hjärtinfarkt efter vi slagit vårat rekord. Så vi började gå en stund i bra takt, sen på´t igen!



Såhär såg vi typ ut idag... Pappa var inte med idag..
Ankan har "censur" typ för annars blir jag nog anmäld.. haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0