Grått&Tråkigt

..det är väldigt grått och tråkigt ute, vilket inte hjälper humöret !
Dystert, kan inget roligt hända nu?
Var ett tag sen något riktigt bra hände, skulle kunna hjälpa till lite nu !
Kollade på sex and the city filmen nyss, igen .. Tillochmed Jocke var med och kikade. Älskar den filmen, önskar ibland att man var Carrie.

Ska träffa Lisa i veckan och Mikaela.. Om jag inte ska jobba så ska jag nog förbi Sara en sväng med, inte sett hennes lägenhet än.
Ska nog shoppa dom sista julklapparna också, bara några få kvar. Skönt att ha de gjort eftersom jag inte vet hur mkt jag får nästa månad.

Igår var Crisse och Ankan här, vi wokade och spelade lite spel. Blev lite aggressivt som vanligt i Alias. Men chockerande nog JAG OCH ANKAN VANN. Det har aldrig hänt, äntligen !

nej, nu ska jag fixa mig. Ska iväg på middag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0