Helgen

Blev inget bloggande i helgen , var i Nässjö och hälsade på Titti,Niklas, Elin & Julia :)
Det var en mysig helg, men otroligt tråkigt väder hela dagarna.
Vi svängde in en snabbis till "stan" ;) och gick in på tygvaruhuset.
Otroligt mkt fina saker där, men håller fast att Åsby är fortfarande bäst.

När jag kom hem igår, så kunde jag inte hålla mig. Jag julpyntade :P Och det blev så fint!
Härligt härligt härligt ! :D

Blir inte så mkt skriva idag, rätt seg.. Har ingen inspiration att skriva då.
Vi ses imorgon istället.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Jossan har du redan julpyntat du är snabb men jag förstår du är lik din Mor vi fick en julbild av henne igår så ni är nog först jsg väntar nog till fredag ock sätter fram ljusstakarna jag har inte haft tid vi har refsat en jädrans massa löv då man har varit helt slut Kram Mormor

2009-11-24 @ 11:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0