Impuls

Åkte till Lisa idag, lite impuls.. Så fick gå till Ryds och hämta bilen sen åka till Lisa.
Var härligt att träffas, var ett tag sen .. Har alltid blivit något i vägen när vi ska ses på senaste tiden.
Men idag så :)
Och Hugo har blivit så stor och kramig! :)

Vill även gratulera Falle och Fanny till lägenheten, äntligen kommer ni till stan ! :D

Ska lägga in lite bilder, det var det jag tänkte logga in och säga. Men ska fixa lite annat först.
Ses senare ikväll.

Och svar till ANONYM, först tycker de är tråkigt att ni inte vill/orkar eller vågar skriva namn.
Vissa kommentarer kan jag lista ut ändå för dom är så självklara, men alltid roligare att få veta vem som är inne och läser :)
Jag vart lite sugen , så MUMS!
SÅ otroligt sugen på julpynta med , men får hålla fingrarna i styr en vecka till.
Sen kommer jag gå loss på julsaker !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0