Nässjö

Fick tag på Titti nu, eller hon ringde upp :)
Och vi fick följa med dit nästa helg, ska bara fixa kattvakt nu..
Blir kul att åka dit, var ju där i sommras eller var det våras.. Hm..
Ska försöka hinna och åka in till Tyghuset (Eller vad de heter). Riktigt mysig butik med massa tyg,ideér och saker.
Ska även kolla om Rockband går att spela på deras ps2. Osäker.. Men dom har Wii, får se om dom kan få in den på projektorn.

Imorgon ska jag på bio med Mamma och Pia, Flickan som lekte med elden.
Mikaela säger att den är nästan läskigare än första.. Men de är egentligen inte läskig, utan bara väldigt obehaglig.
Ska ha med mig en stor dricka och en stor popcorn att smaska på.
Äta Subway innan med mamma, deras mackor tröttnar man aldrig på! Men jag tar alltid tonfisk. UNDERBARA!

Torsdag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, inte fredag heller.
Ska nog iallafall göra förrätt och varmrätt åt mig och Jocke på fredag.
Blir nog vitlöksmarinerad pepparbiff med potatisgratäng till varmrätten iallafall med Favoritsås.


nej, nu ska jag ut och vandra spåret!

Kommentarer
Postat av: mamma

ja,då blev det inte lugnt den helgen heller!=)

Hallo! är det inte dags för ett dopp i mälaren snart??

2009-11-10 @ 21:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0